Centuriaskolan En skola för 100

En skola för 100. En liten skola där alla känner alla, där undervisningen håller högsta kvalitet och det råder ett positivt klimat. Utifrån den tanken skapades Centuriaskolan, en friskola med bara fyra klasser och 100 elever varken mer eller mindre. Resultatet är en skola där det är lätt att känna sig trygg, en skola med hög lärartäthet, där det är roligt att. Här kommer vi att finnas! Vecka 34, måndag den 228 Skolstart kl 1000. Vecka 34, måndag den 228 Föräldramöte kl 1830.

OVERVIEW

The website centuriaskolan.se presently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have traversed twenty pages within the web site centuriaskolan.se and found one website referring to centuriaskolan.se. We were able to find one social web sites possessed by this website.

CENTURIASKOLAN.SE TRAFFIC

The website centuriaskolan.se is seeing varying levels of traffic all round the year.
Traffic for centuriaskolan.se

Traffic ranking (by month) for centuriaskolan.se

Traffic ranking by day of the week for centuriaskolan.se

Västerås - Jämför service

I Västerås stad har du möjlighet att välja förskola, grundskola, gymnasieskola och hemtjänst. En valfrihet att välja det alternativ som passar dig bäst och möter dina behov. Är ett webbverktyg där du enkelt får fram jämförelser av de viktigaste måtten på kvalitet. Genom att jämföra fakta och kvalitet med hjälp av statistik och undersökningar som kommunen gjort, får du ett stöd när du ska välja.

WHAT DOES CENTURIASKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of centuriaskolan.se Mobile Screenshot of centuriaskolan.se Tablet Screenshot of centuriaskolan.se

CENTURIASKOLAN.SE SERVER

I revealed that the main page on centuriaskolan.se took five thousand two hundred and three milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider centuriaskolan.se not secure.
194.9.94.39

WEBSITE ICON

We identified that centuriaskolan.se is weilding the nginx/1.10.1 server.

Centuriaskolan En skola för 100

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website had the following on the web page, "En liten skola där alla känner alla, där undervisningen håller högsta kvalitet och det råder ett positivt klimat." I analyzed that the web site said " Utifrån den tanken skapades Centuriaskolan, en friskola med bara fyra klasser och 100 elever varken mer eller mindre." They also stated " Resultatet är en skola där det är lätt att känna sig trygg, en skola med hög lärartäthet, där det är roligt att. Här kommer vi att finnas! Vecka 34, måndag den 228 Skolstart kl 1000. Vecka 34, måndag den 228 Föräldramöte kl 1830."

ANALYZE OTHER BUSINESSES

Untitled Document

Västerås Montessoriskola är en liten friskola för 90 elever belägen i centrala Västerås vid Djäknebergets fot. Vi har en förskoleklass och årskurserna 1 - 5. Skolan tar inte ut några avgifter.

Bado-Ryans blog - Bado-Ryans blog - Skyrock.com

This blog has no articles. Subscribe to my blog! Post to my blog.

Qratio Hemtjänst i Västerås

Överenskommen insats på rätt tid. Känd personal och hög personalkontinuitet. Välkommen till Qratio Sverige AB. Vi är ett hemtjänstföretag verksamma i Västerås. Qratio är ett företag med stark lokal förankring. Som lokalt hemtjänstföretag ser oss som det mer familjära företaget där vi alltid sätter kunden i centrum. Hur gör du för att få hemtjänst? 10 september, 2014. Vill ni läsa mer om detta klicka här.